خانه > نقاشی ساختمان > رنگ روغنی > مشخصات فنی کنیتکس های روغنی جهت نماهای ساختمان

مشخصات فنی کنیتکس های روغنی جهت نماهای ساختمان

کنیتکسهای روغنی

مشخصات فنی انواع کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها

ترکیبات :انواع رزینهای الکیدی ، اکسید تیتان ، الیافهای مصنوعی در گریدههای مختلف ،پرلایت، حلالهای ویژه مخصوص ، بنتونیت ،اکسید زنگ ، بی کربنات کلسیم در مشهای مختلف ، پودر تالک ، پودر میکا ، کبالت ، سرب ، کلسیم و …

مشخصات عمومی انواع کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

کنیتکس های اکرلیک روغنی در سه دانه بندی پلی تکس ( 04نرم )، ریز (منظم 05)، (متوسط06 ) عرضه می گردد.

دانه بندی کنیتکسهای روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

کنیتکسهای روغنی در سه دانه بندی پلی تکس ( نرم کد 04 )، ریز (منظم کد05 )، (متوسط کد 06) عرضه می گردد.

خواص کنیتکس های اکرلیک روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمانها : (Water Base)

کنیتکس های اکرلیک روغنی سوراخها و ترکهای موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی کامل دارد این محصول بر پایه آب(Water Base) و حلالهای مخصوص تولید گردیده و از آب به عنوان حلال رقیق کننده استفاده می گردد. کنیتکس های اکرلیک بعد از استفاده به روی سطوح مختلف آب خود را از دست داده و به فیلمی یک دست و بسیار مقاوم تبدیل می گردد. کنیتکسهای اکرلیک روغنی دارای تمام مشخصات کنیتکسهای روغنی می باشند که بعنوان محصولی بی نظیر و برتر پیشنهاد می گردد. برتری کنیتکس های اکرلیک روغنی نسبت به کنیتکسهای روغنی، استفاده از آب بعنوان حلال و نداشتن مضرات استفاده از حلالهای روغنی است به کار گیری از آن را در محیطهای بسته رفع می نماید. انواع کنیتکسهای اکرلیک روغنی به رنگ سفید تولید می گردد و در موقع اجراء محدودیتی در طیف رنگی وجود ندارد کافی است رنگ پلاستیک مورد نظر را با کنیتکس اکرلیک روغنی مخلوط نمایید.

تنفس کنیتکسهای روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

در حالی که دیوارها در مقابل نفوذ آب حفاظت می کند به بخار آب موجود در دیوارها اجازه خروج می دهد.
خواص کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها

کنیتکس های روغنی سوراخ ها و ترک های موئی را پر کرده و نواقص ساختمان ها را پنهان و خاصیت آب گریزی دارد ابن محصول بر پایه حلال های مخصوص تولید گردیده و بار کمی بر روی نمای ساختمان وارد می کند .

گارانتی کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

کنیتکس های روغنی به علت خواص چسبندگی و انعطاف پذیری که دارد پوسته و طبله نمی شوند و دارای دوام زیاد است. همچنین دارای مقاومت در برابر نفوذ آب، سایش، آلودگیهای قارچی، آلودگیهای میکروبی، اشتعال، و به مدت 7 تا 15 سال تضمین و 100 % قابل شستشو می باشد.

دستورالعمل اجرائی و نگهداری کنیتکس های روغنی جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها :

لطفاً حلب ها و سطلهای محتوی کنیتکس روغنی را زیر مستقیم تابش نور آفتاب قرار ندهید چون در این حالت حلالهای موجود در ظروف به سرعت تبخیر می شود و محتوی ظرف بحالت خمیر خیلی سفت وغیر قابل مصرف در می آید لطفاً از قرار دادن ظروف محتوی کنیتکس روغنی زیر مستقیم تابش نور آفتاب خوداری شود. لطفاً قبل از اجرای کنیتکس روغنی به روی نماهای داخلی و خارجی چنانچه سطح مورد نظر هر گونه خلل و فرجی دارد توسط بتونه مخصوص برطرف و همچنین توصیه می گردد قبل از اجرای کنیتکس روغنی بر روی نماهای داخلی و خارجی آلودگی حاصل از عوامل جوی حتماً پاکسازی شود.

منبع : جهان کنیتکس