خانه > بازسازی ساختمان > دکوراسیون – کاغذ دیواری – بازسازی ساختمان

دکوراسیون – کاغذ دیواری – بازسازی ساختمان

بر روی دیگر خدمات ما در زیر کلیک کنید

نقاشی و دکوراسیون اتاق کودک نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری (ترکیبی) کاغذ دیواری ایرانی و خارجی دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان بازسازی، تعمیرات و نوسازی ساختمان (کلی)

دیگر خدمات ما

نقاشی و دکوراسیون اتاق کودک

خدمات نقاشی ساختمان علاوه بر اجرا انواع نقاشی ساختمان ، در اجرا انواع دکوراسیون داخلی منزل و کاغذ دیواری و بازسازی و تعمیرات ساختمان و آپارتمان، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد، شما می توانید اتاق نوزاد، اتاق کودک و بچه خود و یا حتی اتاق خواب و پذیرایی خود را با بهترین رنگ ها و با انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی (قابل شستشو) تزئین نمایید.-

طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد و کودک

برای بچه های زیر سیزده سال، به منظور ایجاد محیطی شاد و درخشان، رنگ های زرد و نارنجی و قرمز انتهای طیف رنگی پیشنهاد می شود. برای سنین بالاتر، درجات روشن تر طیف های آبی و سبز دارای ارجحیت می باشند. برای چنین اتاقی، نباید از رنگ های تیره استفاده کرد. به نور اتاق توجه خاصی داشته باشید تا بچه ها به هنگام مطالعه، دچار خستگی نشوند.

در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه‌ها می‌توانید از طرح‌های متنوع عروسکی و رنگ‌های شاد و درخشان کمک بگیرید.

بهتر است در اتاق کودکان از رنگ‌های درخشان استفاده کنید. این رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند

مواردی را که باید در دکوراسیون داخلی اتاق نوزاد یا کودک در نظر گرفت؟

آماده کردن یک اتاق برای کودک نورسیده همیشه بخشی از لذت بچه دار شدن است. والدین اغلب با عشق و علاقه فراوان اتاق اولین نوزاد خود را آماده می کنند و وسایل لازم برای آسایش و راحتی او را تدارک می بینند. اما در حقیقت نوزادان برای آسایش و زندگی راحت به وسایل و ابزار متعدد و بی شماری نیاز ندارند و اغلب نیازهای واقعی آنها به چند وسیله ابتدایی محدود می شود.
در تهیه و تدارک اتاق نوزاد یکی از مهم ترین نکاتی را که باید همواره به خاطر داشته باشیم، رشد و تغییر بسیار سریع نوزادان و نیازهایشان است. از این رو هنگام برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق کودک از رنگ آمیزی و پوشش دیوارها و کف اتاق گرفته تا خرید وسایلی مانند تخت و کمد و از این قبیل چیزها ، باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که اغلب وسایل نوزادان پیش از آنکه فرسوده شوند بی استفاده می شوند و نوزاد به دلیل رشد سریع و تغییرات محسوس در زمانی کمتر از یک سال قادر به استفاده از بسیاری از وسایل اولیه اش نخواهد بود.
بنابراین در انتخاب وسایل و رنگ آمیزی اتاق نوزاد این سرعت را به خاطر داشته باشید و از رنگ هایی بهره بگیرید که برای چند سال اولیه زندگی کودک مناسب باشند. همچنین وسایلی چون تخت و کمد را به گونه ای انتخاب کنید که در چند سال آتی نیز قابل استفاده باشند.

تختخواب کودک

بسیاری از تختخواب هایی که برای نوزادان ساخته می شوند قابل تغییر بوده و به راحتی به طول تختخواب اضافه می شود یا نرده های کنار تخت در این تختخواب ها امکان جدا شدن داشته و می توان به راحتی آنها را کنار گذاشت. به این ترتیب تخت جوابگوی نیاز کودک تا سنین ۸-۶ سالگی خواهد بود و والدین مجبور به صرف هزینه مجدد برای تغییر تخت پس از ۳ سال اول زندگی نیستند و یا کشوهایی که از سطح رویشان می توان به عنوان جای تعویض لباس و پوشک نوزاد استفاده کرد در همه سنین به عنوان کشوهایی که لوازم گوناگون کودک را در خود جای می دهند قابل استفاده هستند.

نوزاد علاوه بر تختخواب اصلی ، اغلب به یک تخت چرخدار متحرک و کوچک و یا یک گهواره نیز نیاز دارد که در ماه های اولیه تولد، در کنار تخت مادر قرار گرفته و این امکان را به مادر بدهد تا برای رسیدگی و مراقبت از نوزاد در طول شب مجبور به طی مسافت میان اتاق ها نباشد.

نورپردازی و سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق کودک

هنگام برنامه ریزی برای اتاق نوزاد به سیستم گرمایی و نورپردازی اتاق نیز توجه داشته باشید. دمای اتاق نوزاد باید همواره بین ۱۹ تا ۲۲ درجه سانتیگراد باشد. از این رو با توجه به امکانات منزل باید راهی ایمن برای تامین این دما در اتاق کودک در نظر گرفته شود. نور مستقیم و درخشان برای نوزادان مناسب نیست. به همین دلیل برای تلطیف نور خورشید در روز از پرده های نازکی که نور را از خود عبور داده اما از تندی آن می کاهند برای پنجره های اتاق نوزاد استفاده کنید و در شب برای تأمین نور اتاق از چراغ هایی که نور را به سقف می تابانند برای ایجاد نور غیرمستقیم و کافی بهره بگیرید.

نور اتاق کودک در طول شب نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که نوزادان اغلب در طول شب نیاز به تغذیه دارند و اتاق نوزاد باید در شب از میزانی از نور بهره مند باشد تا ضمن آنکه مادر را به انجام امور معمولی چون تغذیه کودک و یا تعویض پوشک او قادر می سازد موجب بیداری کامل و هوشیار شدن نوزاد نیز نشود. استفاده از کلیدهای تایمردار که مقدار نور را تنظیم می کنند یکی از بهترین راه های پاسخگویی بر این نیاز است. در غیر این صورت می توان از چراغ خواب های کوچک نیز برای تأمین این مقدار نور سود برد.
برای پنجره های اتاق نوزاد بهتر است علاوه بر پرده اتاق یک آستری ضخیم نیز در نظر بگیرید تا در مواقع لزوم بتوانید اتاق را در طول روز نیز تاریک کنید.

پوشش کف اتاق کودک

اگرچه اولین انتخابی که برای پوشش کف اتاق نوزاد به نظر می رسد یک پوشش نرم و راحت است اما باید این امر را نیز در نظر داشته باشیم که ظرف چند ماه ، نوزاد ما تبدیل به کودک نوپایی می شود که انواع مایعات و نوشیدنی ها و مواد غذایی گوناگون را به دست گرفته و بر روی زمین اتاق خواهد ریخت. بنابراین پوشش کف اتاق را از نوعی در نظر بگیرید که ضمن نرمی و لطافت به راحتی تمیز شود.

ایمنی اتاق کودک

ضمن طراحی و برنامه ریزی برای دکوراسیون اتاق کودکان علاوه بر اموری که ذکر شد توجه به ایمنی نیز نباید فراموش شود. همواره باید به وسایلی که در دسترس نوزاد و یا کودک نوپا قرار دارند از قبیل آنچه از درون تخت برای کودک قابل دسترسی است دقت و توجه داشت. همچنین سطح کف اتاق نباید از مواد لیز و لغزنده باشد و پریزهای برق که در ارتفاع کم نصب شده اند باید با استفاده از وسایل مخصوص موقتاً مسدود شوند.

ارائه آلبوم و کاتالوگ – بازدید و مشاوره رایگان – نظافت کامل

نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری (ترکیبی)

نقاشی ساختمان در انواع رنگ های ساختمانی و تهیه و نصب و فروش انواع کاغذ دیواری خارجی و ایرانی (قابل شستشو)- کاغذ دیواری اتاق کودک – کاغذ دیواری اتاق خواب – کاغذ دیواری ایرانی و ارائه طرح کاغذ دیواری – مدل کاغذ دیواری و با هزینه و قیمت کاغذ دیواری مناسب (نصب و یا فروش )

فرصت را از دست ندهید، برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منزل با ما تماس بگیرید

کاغذ دیواری ایرانی و خارجی

تهیه و فروش کاغذ دیواری – نصب کاغذ دیواری – انواع کاغذ دیواری اتاق

کاغذ دیواری کودک – کاغذ دیواری اتاق خواب – کاغذ دیواری اتاق نوزاد
کاغذ دیواری اتاق بچه – کاغذ دیواری اتاق کودک

کاغذ دیواری ایرانی – دکوراسیون کاغذ دیواری – کاغذ دیواری قابل شستشو

ارائه قیمت کاغذ دیواری – کاتالوگ کاغذ دیواری

انواع مدل و طرح کاغذ دیواری – آلبوم و عکس کاغذ دیواری

برای ارسال رایگان کاتالوگ کاغذ دیواری و مشاوره رایگان کافیست با ما تماس بگیرید

رموزی مهم برای خرید کاغذ دیواری اتاق

برخی افراد علاقه دارند دیوارهای اتاق یا خانه خود را با رنگ بپوشانند اما بر عکس آنها دیگرانی نیز هستند که کاغذ دیواری را برای تزئین منزل و پوشاندن سفیدی و لختی دیوارها بر رنگ ترجیح می‌دهند. اگر شما هم مثل آنها فکر می‌کنید بهتر است پیش از هر چیز چند نکته اصلی در این باره را بخوانید.

1 – در اتاق نشیمن بهتر است از کاغذهای دیواری با الیاف طبیعی و پارچه‌ای استفاده کنید تا یک حس دوستانه و صمیمی به اطراف و اطرافیان‌تان منتقل شود.
2 – در اتاق پذیرایی ترجیحا از کاغذ دیواری استفاده کنید که در آن از براده‌های چوب، خرده‌های فلز و موادی مثل پی‌وی‌سی به کار رفته باشد. چنین پوششی در ضمن رسمی بودن، مقاومتش نسبت به سایر پوشش‌ها بیشتر است.
3 – در تعیین کاغذ دیواری اتاق بچه‌ها می‌توانید از طرح‌های متنوع عروسکی و رنگ‌های شاد و درخشان کمک بگیرید.
4 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های عمودی و با فاصله، می‌توانید دیوارها را بلندتر جلوه داده و این حسی را القا کنید که انگار سقف در فاصله‌ای مرتفع‌تر از ارتفاع واقعی‌اش قرار گرفته است.
5 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های افقی، می‌توانید خانه را وسیع‌تر و پهن‌تر از آنچه هست، نشان ‌داده و در عین حال، سقف را به کف نزدیک‌تر نشان دهید.
6 – با استفاده از کاغذ دیواری با طرح‌های شلوغ و گُل‌دار، می‌توانید فضا را کوچک‌تر نشان دهید.
7 – با استفاده ازکاغذ دیواری با طرح‌های قطری و زیگزاگ، می‌توانید محیط را زنده‌ و پویا جلوه ‌دهید. چنین طرح‌هایی به عنوان طرح‌های انرژی‌زا شناخته می‌شوند.
8 – یادتان باشد که اگر الگوی کاغذ دیواری‌تان خیلی نزدیک به هم و مرتب در خطوط افقی و عمودی قرار داشته باشد، پوشش دیوارتان بر جلوه محیط غلبه خواهد کرد، به نحوی که مبلمان و وسایل داخل اتاق کمتر دیده می‌شوند.
9 – یادتان باشد که هماهنگی بین بافت کاغذ دیواری و دیگر زیر مجموعه‌های مبلمان بسیار مهم بوده و بهتر است که این اقلام را در یک طیف رنگی و یا مکمل یکدیگر انتخاب کنید.
10 – بهتر است قبل از انتخاب کاغذ دیواری، از تاثیر رنگ‌ها بر محیط و موارد استفاده‌شان در مکان‌های مختلف آگاهی داشته ‌باشید. رنگ‌ها حتی اگر با الیافی طبیعی و در قالب کاغذ دیواری هم باشند تاثیر زیادی بر محیط میگذارند. باید توجه کنید که طرح و رنگ باید با روحیه اعضای خانواده متناسب باشد چون هر کدام از آنها حس متفاوتی را به محیط القا ‌می‌کنند.
11 – از رنگ‌های درخشان بهتر است که در اتاق کودکان استفاده کنید. این رنگ‌ها موجب ایجاد انرژی و هیجان در کودکان می‌شود. به‌طور معمول رنگ‌های درخشنده با رنگ سفید رقیق می‌شوند

ارائه آلبوم و کاتالوگ – بازدید و مشاوره رایگان – نظافت کامل

دکوراسیون داخلی منزل و ساختمان

طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی منزل – دکوراسیون ساختمان

دکوراسیون منزل و دکوراسیون اتاق و انواع دکوراسیون داخلی

شامل سنگ آنتیک – پارکت لمینت – کفپوش – کامپوزیت – انواع پرده و شید- کرکره – کفپوش – موکت
انواع تزئینات داخلی و خارجی ساختمان و منزل

رنگ دکوراسیون داخلی ساختمان و منزل

تصور کنید می خواهید اتاقی را با رنگ های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ آمیزی نمایید. چنین خصوصیاتی معمولا موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می شود.
نخستین نکته ای که باید به هنگام انتخاب الگوی رنگی مد نظر داشته باشید، شخصیت خود شماست. سایر سوالات مقدماتی عبارت اند از:
۱) چه نوع فعالیتی قرار است در این مکان انجام گیرد؟
۲) چه نوع رنگ های طبیعی در این مکان وجود دارد؟
۳) به چه مقدار نور احتیاج است؟ این فضا اساسا مکانی است روشن یا تاریک؟
۴) در این جا اساسا مایل به داشتن فضایی گرم یا سرد هستید؟
۵) آیا در پی ایجاد محیطی برانگیزاننده و شاد یا فضایی ساکت و آرام هستید؟
۶) آیا مایلید فضای اتاق بزرگ تر یا کوچک تر از اندازه ی واقعی آن به نظر برسد؟
۷) شکل اصلی اتاق چیست؟ باریک و طویل یا کوتاه و پهن است؟
۸) سقف اتاق بلند است یا کوتاه؟
تصور کنید می خواهید اتاقی را با رنگ های قوی، درخشان و انگیزاننده رنگ آمیزی نمایید. چنین خصوصیاتی معمولا موجب کوچک تر به نظر رسیدن فضای ظاهری اتاق می شود. در اینجا، قرمز، سرخابی، نارنجی و زرد اثر دلخواه شما را دارا خواهند بود. این رنگ ها در اتاقی که فعالیت و جنب و جوش فراوانی در آن ها انجام می پذیرد، بیشترین تأثیر ممکن را بر جای می گذارند. ممکن است مایل باشید تمام آشپزخانه یا بخشی از آن را با چنین رنگی بیارایید. اتاق بازی بچه ها و اتاق های غذا خوری از دیگر مکان های مناسب برای استفاده از چنین رنگ هایی به شمار می روند.
از سوی دیگر، امکان دارد خواهان محیطی آرام تر و راحت تر و ساکت تر باشید. رنگ های سبز، فیروزه ای، بنفش تیره و آبی فراهم آورنده ی چنین فضایی هستند. ممکن است مایل باشید از این رنگ ها در اتاق خواب یا اتاق مطالعه استفاده کنید. این چهار رنگ، باعث فزونی انبساط خاطر و وسعت فکر می شوند.

سقف ها، دیوارها و کف اتاق ها

نکته ی بسیار مهمی که لازم است به هنگام طراحی رنگ در دکوراسیون فضای مورد نظر به خاطر داشت، این است که رنگ ها معمولا در فضاهای وسیع، غلیظ تر به نظر می رسند.
بهتر است برای سقف ها رنگ روشن تری در مقایسه با سایر بخش های اتاق انتخاب کنید. این کار خصوصا در شب و نبود منبع نور طبیعی، به حفظ نور کمک می کند.
رنگ های رایج برای سقف ها، عبارتند از سفید، سفید مایل به خاکستری یا زرد. با این حال، در صورتی که مایل باشید سقف، کوتاه تر از ارتفاع واقعی اش به نظر برسد، می توانید از رنگی تیره تر از رنگ سایر بخش های اتاق استفاده کنید. در اتاق هایی که سقف های کوتاه تری دارند، می توان احساس صمیمیت و خودمانی بودن کرد، در حالی که ممکن است سقف های خیلی بلند، احساسی از سرکوب شدگی به ما القا کنند و سبب بروز بیماری ترس از فضاهای تنگ و محصور (Claustrophobic) گردند.
رنگ های رایجی که برای دیوارها به کار می روند، بین رنگ های روشن، متوسط و سفید متغیرند. در اینجا نیز دلیل انتخاب چنین رنگ هایی، این است که بتوان از نور، بیشترین بهره را برد. اما اگر امکان ورود نور زیاد به داخل اتاق وجود داشته باشد، به جای آن ها، از سیاه آمیخته های تیره تر استفاده می کنند. افزودن نور مصنوعی به این گونه رنگ آمیزی، می تواند فضایی چشمگیر و جالب توجه را خلق نماید.
رنگ کف اتاق ها، معمولا بین سیاه آمیخته هایی متوسط و تیره متغیر و یا به روشنی رنگ دیوارها می باشد. نکته ای کاربردی که به هنگام انتخاب رنگ کف اتاق ها مد نظر قرار می گیرد، این است که چنین رنگ هایی به حد کافی برای نشان ندادن چرک، لک و فرسودگی تیره باشند.در صورتی که مایل به استفاده از رنگ های روشن تری هستید، آن ها را در بخش هایی از ساختمان به کار برید که حداقل رفت و آمد یا کمترین میزان نظافت را نیاز داشته باشند.

انواع دکوراسیون اتاق ها

دکوراسیون اتاق نشیمن

رنگ های اتاق نشیمن را باید بر اساس رنگ های طبیعی موجود در اتاق انتخاب نمود. در وهله ی اول، باید رنگ کف اتاق، شومینه، آجرها یا کارهای سنگی را مورد توجه قرار داد و از تضاد (کنتراست) قوی میان سیاه آمیخته های تیره و روشن پرهیز کرد. چراکه تضادها باعث جلب توجه می شوند و چون معمولا چنین اتاقی را به مطالعه، استراحت، گوش دادن به موسیقی و گفتگو اختصاص می دهیم، میل نداریم هیچ موردی موجب پریشانی حواس ما گردد.
بهتر است پرده یا کرکره هایی را انتخاب کنید که تضاد کمتری با رنگ دیوار همجوار خود داشته باشند. به عنوان اصلی کلی، توصیه می کنیم که برای رنگ مبلمان، قالیچه ها و رویه ی صندلی ها، از درجاتی تیره تر از رنگ دیوارها استفاده کنید. با این کار، طرح اصلی اتاق نشیمن با رنگ ها در هم می آمیزد، بدون آن که تضاد فاحشی میان آن ها به چشم بخورد. می توانید با برگزیدن رنگ هایی مناسب برای وسایلی چون گلدان، آباژور و گیاهان تزیینی، سایه روشن های موثری به اتاق بیفزایید.

دکوراسیون اتاق غذاخوری

استفاده از رنگ های روشن و متوسط برای دیوارهای اتاق، فضای شاد و گرم و دوستانه ای را فراهم می آورد. پیشنهاد می کنیم رنگ هایی را برگزینید که با رنگ های طبیعی غذا همگون باشند. از آنجایی که رنگ های خیلی پریده رنگ مانند انواع رنگ های سبز و زرد یادآور بیماری و ناخوشی هستند، بهتر است از انتخاب این گونه رنگ ها برای اتاق غذاخوری بپرهیزید.
رنگ های متضادی را می توان در بخش های کوچکی از این اتاق، مانند رومیزی یا دستمال سفره به کار برد. به طور کلی، در پی یافتن درجات روشن رنگ ها باشید تا بدین طریق، رنگ غذاها به خوبی به چشم بیایند.

دکوراسیون اتاق خواب

این اتاق، محلی است برای استراحت کردن و آرامش یافتن. پیشنهاد می شود به جای استفاده از رنگ های متضاد و تند، رنگ های ملایم و ملیحی را برای این اتاق انتخاب کنید. آب و هوای محل زندگیتان را مد نظر داشته باشید. در کشورهای سردسیر، رنگ های گرم انتهای طیف رنگی، رنگ های مناسبی هستند و در مناطقی که آب و هوای گرم تری دارند، رنگ های سرد انتهای دیگر طیف، رنگ های نیرو بخشی به شمار می روند.

دکوراسیون اتاق بچه

برای بچه های زیر سیزده سال، به منظور ایجاد محیطی شاد و درخشان، رنگ های زرد و نارنجی و قرمز انتهای طیف رنگی پیشنهاد می شود. برای سنین بالاتر، درجات روشن تر طیف های آبی و سبز دارای ارجحیت می باشند. برای چنین اتاقی، نباید از رنگ های تیره استفاده کرد. به نور اتاق توجه خاصی داشته باشید تا بچه ها به هنگام مطالعه، دچار خستگی نشوند.

دکوراسیون اتاق خواب مشترک

در اتاق خواب هایی که مشترکا مورد استفاده ی یک زوج قرار می گیرند، باید الگوی رنگی را طوری انتخاب کرد که مناسب هر دو نفر باشد. پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره و تند را به کار نبرید، چراکه این گونه رنگ ها، فضای خیلی سنگین و ناخوشایندی را ایجاد می کنند. برای چنین اتاقی، سفید آمیخته های ملایم و ملیحی، چون سرخابی، گل بهی، لیمویی کم رنگ، ارغوانی ملایم و صورتی را برگزینید، چون رنگ های گرم و آرامش بخشی هستند.

دکوراسیون حمام

از آنجایی که معمولا فضای کوچکی را به حمام اختصاص می دهند، توصیه می کنیم درجات روشن و متوسط رنگ ها را برای دیوار برگزینید تا بدین طریق، مکانی دلبازتر و وسیع تر به نظر برسد. دستشویی، وان، توالت و کاشی ها، وسایل تقریبا ثابت و دائمی هستند و شاید بهتر باشد آن ها را نقطه ی آغاز طرح رنگی خود در نظر بگیرید. از آنجایی که سفید و رنگ های مایل به سفید، نماد و مشوق پاکیزگی هستند، آن ها را می توان رنگ های خوبی برای حمام ها دانست. درجات روشن و متوسط آبی، فیروزه ای، آبی سبز و سبز، نماد عناصر طبیعی و تداعی کننده ی تازگی و طراوت آب و فضاهای باز هستند. حوله ها، مسواک ها و مو خشک کن ها، همگی از جمله وسایلی هستند که به کمک آن ها، می توان رنگ های متضادی را مرتبط با طرح رنگی مورد نظر، به محیط افزود.

فرصت را از دست ندهید، برای اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی منزل با ما تماس بگیرید

بازسازی، تعمیرات و نوسازی ساختمان

تعمیرات و بازسازی ساختمان (از طراحی و ایده پردازی تا اجرا کامل)

این گروه خدمات ساختمانی با بهره گیری از پیمانکاران مجرب و متعهد جهت بازسازی و تغییرات خانه، دفتر کار و تغییر کاربری کلیه فضاهای عمومی، تجاری ، آموزشی و فروشگاهی آمادگی خود را اعلام می دارد.

 

ساختمان و خانه فرسوده خود را در اسرع وقت با قیمت مناسب و طرحی جدید بازسازی نمایید.

تغییر دکور (سرویس با اتاق)- جابجایی سرویس ها و تغییر دکوراسیون خانه
تهیه مصالح و تجهیزات ساختمانی با قیمت های مناسب و در کمترین زمان

گچ کاری و گچ بری

اجرای گچ خاک – سفید کاری – نور مخفی – انواع ابزار – گچ بری – سقف کاذب

تزئینات و دکوراسیون

نقاشی – کاغذ دیواری – دکوراسیون – آنتیک کاری – درب ضد سرقت – کابینت

تاسیسات مکانیکی و الکتریکی

لوله کشی آب و گاز – سیم کشی برق – نصب آسانسور – خدمات فنی برق

سنگ کاری و کاشی کاری

پوشش سنگ – کفپوش – موزائیک کاری – کاشی کاری – سنگ نمای ساختمان

بنایی و تیغه چینی

تیغه چینی – جابه جا کردن محوطه اتاق و سرویس – تعویض پنجره – تخریب